unu

Nu neaparat ca e la moda, dar stiu de ceva timp ca e bine sa te.. descarci. Cea mai la indemana si non-violenta metoda e sa asterni pe-o coala ce-ti trece prin minte.

In ziua de azi, se pare, pe primul loc este mama-natura, asa ca nu-i mai irosim roadele si ne folosim de tehnologie. Avem internet, nene, si spatiu gratis cat cuprinde. Drept pentru care mi-am tras blog.

Am avut intotdeauna probleme cu.. inceputul. Dar acum ca am facut un prim pas, sky is the limit.

In caz ca e cineva curios.. sunt programator. Ce inseamna asta? Pai.. nu le am cu metaforele si alte procedee stilistice. Functionez pe baza de logica. Daca asta e un plus sau un minus n-am idee, dar e bine de retinut.

;

Autor: sander

programmer/gamer

3 gânduri despre „unu”

Lasă un răspuns

